Auxiliar Administratiu/va servei Suport Tutelar

La Fundació Germà Tomàs Canet cerca Auxiliar Administratiu/va per incorporar-se a l’equip de tuteles per a suport en tasques administratives jurídiques.

RESPONSABILITATS

Col·laborar en la correcta gestió administrativa jurídica i econòmica de les persones protegides per la Fundació, d’acord amb la normativa i segons els valors de l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu.

TASQUES

Donar suport a la coordinació de l’àrea social en tasques d’administració econòmica, administració jurídica i gestions comercials i patrimonials de les persones protegides:

• Recerca i estudi de la situació econòmica i patrimonial de les noves propostes de protecció.
  • Suport en la elaboració dels inventaris inicials de bens.
  • Suport en el disseny de les planificacions econòmiques.
  • Seguiment de les gestions econòmiques.
  • Organització i optimització de la documentació en els arxius, tant físic com informàtic.
  • Suport en la realització dels Rendiments de Comptes.
  • Seguiment de la situació dels comptes bancaris de les persones protegides.
  • Realització de les gestions externes necessàries per assegurar aquestes tasques.
  • Altres tasques de suport a l’equip que determini la coordinació.

REQUISITS

• Domini de l’excel i del word.
  • Formació mínima de Grau Mig en Administració
  • Coneixements de comptabilitat
  • Experiència en gestions de persones físiques (gestoria)
  • Català C1 domini parlat i escrit

COMPETÈNCIES

• Organització i planificació
  • Discreció
  • Actitud de servei i responsabilitat
  • Treball en equip

ES  VALORARÀ

• Experiència en l’àrea administrativa
  • Experiència en gestió econòmica
  • Experiència en secretariat jurídic
  • Sensibilitat pel món social

CONDICIONS

• Jornada de 38,5 hores setmanals ( dilluns i dimecres de 8 a 17.15 i dimarts, dijous i divendres de 8 a 15h)
  • Conveni acció social
  • Lloc de treball: Sant Boi de Llobregat

La Fundació Germà Tomàs Canet es una organització compromesa amb la igualtat d’oportunitats i la no discriminació per raons de gènere, edat, estat civil, origen ètnic, religió o orientació sexual. La Fundació respecta i desenvolupa un entorn laboral que promou la diversitat i la inclusió de les persones amb discapacitat

Els/les interessats/des hauran d’enviar el CV per e-mail abans del dia 20 de març de 2020, indicant a l’assumpte com a referència ADSB 04/20, a fundació@tomascanet.com.