Auxiliar Atenció Directa

La Fundació Germà Tomàs Canet cerca auxiliar d’atenció directa per al Centre  Residencial d’Emergències Socials (CRES) de Manresa (Llar Sant Joan de Déu), que, en dependència jeràrquica i funcional de la Coordinació d’Auxiliars d’atenció directa de la Llar Sant Joan de Déu, vetllarà per garantir el correcte funcionament del centre en relació amb la recepció, acollida, benestar, convivència, normativa i ús d’espais comuns i privats de les persones residents del CRES amb actitud de respecte als valors i forma de treballar de l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu.

Donarà suport a les tasques de logística i gestió operativa del centre per assegurar l’adequat manteniment dels espais i dels serveis bàsics (neteja, alimentació, roba…)

Formació mínima requerida: ESO

Competencies:

• Orientació a la persona atesa
  • Responsabilitat, disciplina, ordre
  • Proactivitat
  • Col·laboració i treball en equip

Condicions:

• Treball en torns de matí, tarda o nit, en setmanes de 4 i 3 dies respectivament
  • Contracte i sou d’acord al Conveni d’acció social
  • Lloc de treball: Manresa

La Fundació Germà Tomàs Canet és una organització compromesa amb la igualtat d’oportunitats i la no discriminació per raons de gènere, edat, estat civil, origen ètnic, religió o orientació sexual. La Fundació respecta i desenvolupa un entorn laboral que promou la diversitat i la inclusió de les persones amb discapacitat.

Enviar currículum a: fundacio@tomascanet.com