Auxiliar de Tuteles

L’auxiliar de tuteles treballarà en coordinació amb el referent tutelar i en dependència jeràrquica i funcional del cap d’àrea social.

FUNCIONS:

• Realitzar el seguiment, visites, acompanyaments i tenir contacte directe amb la persona protegida, supervisar la situació, canvis i problemes que aquesta pugui plantejar.
  • Relacionar-se amb els seus familiars, equips d’atenció i l’entorn de la persona en general.
  • Coordinar-se amb el referent tutelar i resta de professionals de la Fundació.
  • Registrar i tenir al dia el seguiment totes les gestions; justificar adequadament les despeses realitzades.

REQUISITS:

Formació:

• Formació mínima requerida: Títol de Grau mitjà d’atenció sociosanitària
  • Valorable formació en Integració social

Competències:

• Treball en equip
  • Creativitat iniciativa
  • Adaptació als canvis
  • Saber posar límits
  • Habilitats comunicatives
  • Tolerància a la frustració
  • Gestió de les crisis i dels conflictes
  • Treball en equip

Experiència:

• Experiència prèvia en l’àmbit de la discapacitat, preferentment en salut mental
  • Experiència prèvia en institucions tutelars

Carnet de conduïr

CONDICIONS:

• Jornada completa
  • Sou i contracte segons Conveni d’Acció Social
  • Horari: Dilluns i Dimecres de 8-17’15 h/ Dimarts, Dijous i Divendres de 8-15h
  • La Fundació Germà Tomàs Canet és una organització compromesa amb la igualtat d’oportunitats i la no discriminació per raons de gènere, edat, estat civil, origen ètnic, religió o orientació sexual. La Fundació respecta i desenvolupa un entorn laboral que promou la diversitat i la inclusió de les persones amb discapacitat.

Enviar currículum a: fundacio@tomascanet.com