Coordinador/a Llar Sant Joan de Déu de Manresa

La Fundació Germà Tomàs Canet cerca un/a Coordinador/a per a la Llar Sant Joan de Déu de Manresa. Una posició estratègica per a l’entitat que, en dependència jeràrquica del comitè de de la Fundació formarà part de l’equip de direcció ampliat i que, vetllant perquè la gestió dels diferents programes es desenvolupin d’acord amb l’estil i valors de l’Orde Hospitalari, tindrà com a missió:

• La coordinació dels programes d’atenció a persones en situació de vulnerabilitat social que atén la Fundació a la Llar Sant Joan de Déu.
  • El disseny, implementació, seguiment i avaluació dels diferents programes i serveis de la Llar.
  • La coordinació dels professionals i persones voluntàries dels programes que a la Llar es gestionin
  • El desenvolupament de les relacions amb els agents estratègics del territori.

Entre les funcions principals, haurà de:  coordinar els diferents programes, serveis i persones  de l’equipament, (protecció internacional,  centre residencial d’emergències socials, unitat dependent, dutxes i bugaderia social, tuteles,); analitzar, fer seguiment i avaluació dels mateixos; assegurar la qualitat tant  en l’atenció a les persones com en la realització d’informes, memòries i altres documents necessaris per a una correcta gestió dels projectes i programes; liderar les persones dels equips interdisciplinaris amb l’objectiu que assoleixin el seu màxim potencial; representar institucionalment la Fundació quan sigui necessari.

COMPETÈNCIES:

•  Responsabilitat
  • Lideratge
  • Planificació i organització
  • Actitud de servei i de compromís amb la Institució
  • Habilitats comunicatives i de relacions interpersonals a tots nivells
  • Treball en equip
  • Orientació a resultats
  • Maduresa personal

REQUISITS:

• Titulació universitària
  • Experiència en gestió de programes i projectes vinculats a l’exclusió social.
  • Fort compromís social.
  • Flexibilitat i disponibilitat total.
  • Carnet de conduir i vehicle propi.
  • Imprescindible residència a la ciutat de Manresa o rodalies, o disposició de traslladar-s’hi

VALORABLE

• Formació de caràcter directiu.
  • Experiència de treball en entorns multiculturals.
  • Experiència en lideratge i gestió d’organitzacions complexes.

CONDICIONS

• Conveni acció social
  • Retribució a negociar, segons aptituds

Es sol·licitaran referències contrastables