RESPONSABLE DE L’ÀMBIT DE MANTENIMENT

Fundació Fàtima obre un procés de selecció per cobrir la plaça de responsable de l'àmbit de manteniment per a atendre les necessitats dels dos centres ubicats a Barcelona i Calella, així com de qualsevol altre centre del qual la Fundació disposi.

Funcions:
Executarà les tasques del manteniment de la infraestructura, mobiliari i jardins (aigua, gas, electricitat, pintura, jardineria, ..) d'ambdós centres, supervisarà les gestions realitzades per tercers i realitzarà tasques de conducció per a transport de persones i / o productes.
Gestionarà el manteniment de forma correctiva, preventiva i predictiva, atenent les ordres de servei que se li facilitin.
Tasques concretes:
- Electricitat: substitució d'endolls i interruptors, modificació d'instal·lar • instal·lacions petites (canvis de lloc d'endolls), substitució de bombetes i fluorescents, neteja i manteniment de aplics més alts, manteniment de llums d'emergència
- Fontaneria: manteniment d'aixetes, dutxes, desguassos. Reparació de petites fuites en els baixants.
- Pintura: pintura d'habitacions (esmalt portes, parets, sòcols), estades comuns, despatxos.
- Paleta: fer petites intervencions (canvis de rajoles trencades, fer vorades a les dutxes per impermeabilitzar)
- ebenisteria: canvi de manetes de calaixos, panys de portes, ... Petites intervencions en portes i mobiliari.
- Tasques de jardineria i manteniment d'exteriors.
- Altres tasques: Col · locar baranes llits, reparar cadires de rodes i caminadors (frens, inflar rodes), revisar i canviar bases d'antenes habitacions, canviar motors de llits, moure mobiliari, muntar o adaptar mobiliari, petites reparacions, control de diverses instal • instal·lacions (radiadors, descalcificadores, filtra d'aigua, bomba pou)
- Transport de persones i / o béns amb manteniment del vehicle.

Titulació requerida: certificat de professionalitat de l'àmbit o experiència professional acreditada. És requeriment del lloc la Certificació Oficial en Legionella així com el carnet de conduir B.
Salari brut mensual: 1.305,59 € (14 pagues) Horari: de 08.30 a 17,30 hores, amb un descans d'una hora per dinar.
Vacances: segons conveni d'Oficines i Despatxos.
incorporació Immediata

Si està vostè interessat en optar a la plaça, escriviu un correu electrònic a: fundacio@fundaciofatima.org o contacti telefònicament, trucant al telèfon 93.215.15.93.