COMERCIAL DE CAPTACIÓ DE FONS I DE COMUNICACIÓ

Fundació social de la ciutat de Barcelona busca COMERCIAL DE CAPTACIÓ DE FONS I DE COMUNICACIÓ.

La descripció de funcions

• Captació de Fons: Implementar accions i plans per incrementar la captació de fons mitjançant visites comercials a persones físiques i jurídiques, convocatòries, premis i altres actuacions.
  • Fidelització: Fidelització dels donants d’explotació existents i nous, seguiment del pla de fidelització, gestió de la base de dades amb organitzacions RSC vinculades a l’activitat.
  • Comunicació: campanyes de telemàrqueting, preparació d’esdeveniments esportius i culturals, preparació i actualització material de màrqueting.

Requeriments: capacitat de gestió i comunicació, habilitats d’interrelació i treball amb equip, iniciativa i dinamisme.

Incorporació immediata.

Lloc de treball: Barcelona ciutat

Contracte: estable de 25 h setmanals amb possibilitat de flexibilitat horària.

Retribució: En funció de jornada laboral flexible, experiència i coneixements aportats.

Enviar c.v. a helenamartinez@fundaciopimec.org