GESTIÓ DE TASQUES EN UNA FUNDACIÓ CULTURAL D’ÀMBIT LOCAL

La Fundació Bosch i Cardellach és un centre d’estudis locals i comarcals amb 75 anys d’història. És una entitat que desenvolupa projectes culturals, organitza més de 40 activitats anuals, és un centre de referència en l’estudi de temes locals i està implicada en diferents programes i entitats de la ciutat de Sabadell. La Junta directiva està formada per voluntaris i per aquest motiu es necessita cobrir una plaça per gestionar tota l’activitat que es genera a l’entitat.

Funcions

• Tasques administratives: control de facturació, programació de reunions, redacció d’actes, mailings,
  • Gestió de projectes: control del pressupost, seguiment de les activitats, preparació de documentació per a sol·licitud de subvencions, gestió de la producció de l’esdeveniment, campanyes de comunicació, disseny dels materials de difusió.
  • Gestió del
  • Elaboració de la memòria anual i seguiment i revisió de
  • Planificació d’activitats, horaris i reunions i tasques de la resta del
  • Atenció al públic.

Requeriments

• Formació
  • Experiència en tasques de gestió
  • Idiomes: Català (mínim nivell C) i castellà.
  • Informàtica: nivell usuari amb coneixements d’excel i de gestors de continguts web
  • Es valorarà l’experiència laboral o la vinculació personal amb el món de les entitats socials o culturals locals i coneixement de biblioteconomia o arxivística. Així com disposar d’un postgrau o màster en Gestió Cultural

La persona que busquem ha de ser una persona proactiva, amb iniciativa i que sàpiga treballar de manera autònoma.

S’ofereix

Horari de tarda de dilluns a dijous; la jornada finalitza a les 21h. Divendres matí.

Enviar currículums a: secretaria@fbc.cat