RESPONSABLE ÀREA JURÍDICA – COORDINADORA CATALANA DE FUNDACIONS

La Coordinadora Catalana de Fundacions és l’entitat que representa les Fundacions a  Catalunya i comptan amb més de 700 fundacions associades, de tots els àmbits: social, educació, investigació i recerca, cultura, medi ambient, salut, etc. Les seves funcions principals són la defensa i representació de les fundacions associades, la prestació de serveis tècnicsespecialitats, així com el foment d’activitats de difusió, debat i coneixement del món
fundacional.

Degut a la seva creixent activitat necessita incorporar una nova persona a l’equip professional que s’ocupi de coordinar temes d’àmbit jurídic, a fi d’ampliar l’activitat i el servei cap a les fundacions associades. El perfil correspon a un/a Responsable de l’Àrea Jurídica i reportarà a la Gerent de l’entitat.

Funcions principals

Anàlisi de disposicions legals de lentorn de les fundacions en l’àmbit català, estatal i Unió Europea. Cerca de normativa i jurisprudència.
Elaboració d’informes i propostes de posicionament sobre normatives.

Redacció de continguts de caràcter jurídic per a les fundacions associades: notes informatives, resums de disposicions vigents, models de documents…

Atenció a consultes dels socis d’àmbit jurídic.

Organització i coordinació de cursos i webinars de caire jurídic.

Requeriments

Grau en Dret i Màster d’Advocacia.
Bons coneixements jurídics de l’àmbit fundacional, especialment en els àmbits civil i fiscal.

Experiència jurídica en el sector fundacional mínima de tres anys.

Es valorarà el coneixement d’altres normatives com contractació pública, economia social, tercer sector o dels àmbits en que treballen les fundacions.

Idiomes: català, castellà parlats i escrits correctament. Anglès a nivell B2.

Sòlids coneixements en programes de l’office i en l’ús de bases de dades
jurídiques.

Condicions de treball

Jornada laboral completa.