TÈCNIC/A EN GESTIÓ ECONÒMICA I DE PROJECTES
Codi Oferta: OF2307
LLOC: TÈCNIC/A EN GESTIÓ ECONÒMICA I DE PROJECTES
CONTRACTE I CONDICIONS: Contracte a temps complet. DURADA: contracte indefinit.
JORNADA I HORARI: 40 hores setmanals, de dilluns a divendres. Horari flexible entre les 8:00h i les 18:00h. Hi haurà la possibilitat de realitzar teletreball parcial.
CATEGORIA: Tècnic de Grau Superior segons Conveni col·lectiu de treball del sector de tallers per a persones amb discapacitat intel·lectual de Catalunya (codi de conveni núm. 79000805011995).
UBICACIÓ: Muralla dels Genovesos 12, Mataró DATA INCORPORACIÓ: Abril de 2023.
RETRIBUCIÓ: 27.000€ bruts anuals amb possibilitat de recorregut en funció de l’experiència i assoliment de funcions. Retribució en 14 pagues.
DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL:
El lloc de treball forma part de l’equip de gestió econòmica de l’Entitat. Consisteix en desenvolupar les tasques pròpies de la gestió econòmica-financera d’una entitat segons les funcions que es detallen a continuació.
PARTICIPARÀ EN LES FUNCIONS DE L’EQUIP DE GESTIÓ ECONÒMICA:
- Elaboració del pressupost anual, seguiment i anàlisi de desviacions.
- Comptabilització de proveïdors.
- Comptabilització d’immobilitzat.
- Comptabilització de bancs.
- Anàlisi econòmica dels serveis concertats amb l’administració i estudis de viabilitat econòmica dels mateixos.
- Elaborar el pla de tresoreria.
- Realització de la facturació de l’Entitat: seguiment i control de la cartera de clients i la morositat.
- Preparar sol·licitud de subvencions, seguiment i justificacions de les mateixes.
- Coordinació amb l’auditoria externa i elaboració i revisió dels comptes anuals.
- Elaboració de tancaments comptables mensuals, realitzant tots el quadres de control necessaris.
- Preparar i presentar impostos (IVA, IRPF, IS, model 182)
PERFIL SOL·LICITAT:
FORMACIÓ: Formació en grau universitari d’Administració i Direcció d’Empreses, Ciències Empresarials o altres graus universitaris vinculats a la gestió empresarial.
EXPERIÈNCIA: Experiència mínima de 3 anys en un lloc similar o en auditoria.
ALTRES:
- Imprescindible:
- Coneixement elevat d’Excel (taules dinàmiques, formulació, gràfics….)
- Coneixement elevat de Word i
- Català/Castellà nivell
- Es valorarà positivament:
- Experiència amb el programa SAGE 200.
- Experiència en comptabilitat d’entitats sense ànim de lucre.
- Coneixement de la Llei 49/2002, d’entitats sense ànim de lucre i incentius fiscals al mecenatge.
- Coneixement eines digitals del Microsoft Office 365.
- Experiència professional, lúdica o de voluntariat en l’àmbit social.
- Formació i/o coneixement en l’àmbit de l’economia social i solidària.
COMPETÈNCIES:
- Compromís amb l’organització.
- Treball en equip i cooperació.
- Orientació al client.
- Planificació i organització.
- Flexibilitat i gestió del canvi.
- Empatia.
- Neutralitat i objectivitat.
- Orientació a la qualitat.
- Pensament analític.
PROCÉS DE SELECCIÓ:
Les persones interessades han d’enviar un correu electrònic a l’atenció d’en Pere Romano al vulltreballar@fundaciomaresme.cat indicant a l’assumpte “OF 2307 Tècnic/a en gestió econòmica i de projectes” adjuntant carta de presentació/motivació i el currículum actualitzat abans del 20 d’abril de 2023.