Tecnic/a RRHH

RESPONSABILITATS

Alineada amb el comitè de direcció, aquesta persona haurà de garantir la correcta gestió de la plantilla de la Fundació d’acord amb la normativa segons els valors de l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu.

FUNCIONS

Sota la supervisió de la Cap d’Administració les seves funcions seran:

• Realització, seguiment, coordinació i control dels processos de selecció, cercant i proposant les candidatures més adequades a les necessitats
  • Elaboració, desenvolupament, implementació, seguiment i/o lideratge de:
    • Les polítiques de rrhh de la Fundació
    • Pla de Formació anual (inclosa la subvencionada per FUNDAE).
    • Pla d’Igualtat de gènere i d’oportunitats.
    • Protocol de prevenció i actuació davant l’assetjament sexual i per raó de sexe Figura de Mediació.
  • Assessorament i atenció al personal en relació amb les consultes en l’àmbit laboral (Conveni col·lectiu, Estatut Treballadors/es,…).
  • Gestions vàries pròpies del departament de rrhh.

REQUISITS

• Formació: Titulació Universitària, preferentment en Psicologia.
  • Experiència mínima de 5 anys en selecció de persones i en elaboració i seguiment del Pla de Formació.
  • Formació i/o experiència en desenvolupament de Plans d’Igualtat de gènere i en elaboració de protocols.
  • Imprescindible experiència i /o sensibilitat per treballar en una entitat social.
  • Coneixement dels aspectes legals relatius a l’àrea de RRHH (Conveni, E.T…).
  • Domini del word, excel i power point.
  • Capacitat i domini per a fer presentacions en públic i representar la Fundació en l’àmbit de la seva competència.

COMPETÈNCIES

• Responsabilitat i discreció absoluta.
  • Organització i planificació.
  • Persona resolutiva amb orientació a les necessitats de l’organització.
  • Capacitat de comunicació a tots els nivells.
  • Capacitat de treball en equip.
  • Flexibilitat i adaptació al canvi.

ES  VALORARÀ

• Formació complementària en desenvolupament de Recursos Humans.

CONDICIONS

• Jornada completa.
  • Contracte i Sou d’acord amb Conveni d’Acció Social.
  • Altres beneficis socials.
  • Lloc de treball a Sant Boi de Llobregat.

CONVOCATÒRIA REF.: 14/19 HR

Presentació de Sol·licituds: Enviar cv a  fundacio@pssjd.org , fent explícita la referència de la convocatòria a l’assumpte del correu electrònic.

Termini Presentació: Fins el  20 de desembre de 2019

La Fundació Germà Tomàs Canet  és una organització compromesa amb la igualtat d’oportunitats i la no discriminació per raons de gènere, edat, estat civil, origen ètnic, religió o orientació sexual. La Fundació respecta i desenvolupa un entorn laboral  que promou la diversitat i la inclusió de les persones amb discapacitat.