4t Vermut de la Cultura: “Joves i cultura: ens entenem?”

01 d'octubre de 2019

L’impacte i l’eclosió de noves tecnologies, així com els efectes de la crisi econòmica, han modificat les pràctiques i els hàbits de consum cultural, sobretot entre la població més jove.

L’envelliment progressiu dels públics i els nivells de participació decreixents en el consum cultural tradicional per part dels joves, ens obliguen a plantejar-nos com arribar a un públic que sigui no només espectador, sinó també protagonista de les activitats culturals.

La Comissió de les fundacions de cultura de la Coordinadora us convida a un nou vermut, un espai de coneixement, networking i aprenentatge on treballem entorn a aquestes qüestions:

• Quina és la percepció que tenen els joves de la cultura?
  • Què fer per que el públic més jove se senti interpel·lat i identificat amb les programacions culturals?

Taula rodona amb:

• Claudia Brufau, periodista cultural i crítica de dansa