FUNDACIÓ L'ARC, TALLER DE MÚSICA

Persona de contacte:
Jaume Sala
Direcció:
Xavier Bonal Sarró (President)
Història:
Escola de música. Fundada el 1967. Oberta a nens i nenes de 6 a 17 anys. No fa cap tipus de selecció. Projecció Cultural al Districte. Ocupa l'edifici municipal de Can Ponsic, guanyat per concurs públic el 1992.
Fundadors:
Maria Dolors Bonal i de Falgàs, Mireia Hernàndez Nubiola, Anna Duran Arana, Ester Bonal Sarró i Josep Prats Lladó.
Objectius:
Ensenyament i divulgació musical. Posar la música a l’abast de tothom i promoure l’activitat musical entre els col·lectius desfavorits sòcio-econòmicament. Organitzar, cursos, concerts, seminaris. La Fundació pot atorgar beques. Especial atenció a nens i joves i les seves famílies.
Patronat:
Ester Bonal Sarró (Vocal), Jaume Sala Riera (Secretari), Xavier Bonal Sarró (President), Mireia Hernàndez de Nubiola (Vocal), Teresa Climent Castelló (Vocal)
Any dades:
Any pressupost: