FUNDACIÓ L'ARC, TALLER DE MÚSICA

Persona de contacte:
Jaume Sala
Direcció:
Xavier Bonal Sarró (President)
Història:
Escola de música. Fundada el 1967. Oberta a nens i nenes de 6 a 17 anys. No fa cap tipus de selecció. Projecció Cultural al Districte. Ocupa l'edifici municipal de Can Ponsic, guanyat per concurs públic el 1992.
Fundadors:
Maria Dolors Bonal i de Falgàs, Mireia Hernàndez Nubiola, Anna Duran Arana, Ester Bonal Sarró i Josep Prats Lladó.
Objectius:
Ensenyament i divulgació musical. Posar la música a l’abast de tothom i promoure l’activitat musical entre els col·lectius desfavorits sòcio-econòmicament. Organitzar, cursos, concerts, seminaris. La Fundació pot atorgar beques. Especial atenció a nens i joves i les seves famílies.
Patronat:
Anna Duran Arana (Vocal), Maria Àngel Balagueró Baró (Vocal), Ester Bonal Sarró (Vocal), Jaume Sala Riera (Secretari), Xavier Bonal Sarró (President), Mireia Hernàndez de Nubiola (Vocal), Teresa Climent Castelló (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: