FUNDACIÓ AJUDA I ESPERANÇA

Forma jurídica:
canònica
Protectorat:
Ministerio de Justicia (Registro de Entidades Religiosas)
Àmbit geogràfic:
Espanya
Persona de contacte:
Neus Calleja
Direcció:
Ma. Neus Calleja Fernández
Història:
El Telèfon de l'Esperança de Barcelona, en la seva segona etapa, ja porta 19 anys de servei, les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any. Des de l'any 1969 fins al 1986 va funcionar amb direcció del seu fundador, Mn. M. Àngel Terribas i Alamego (acs).
Fundadors:
Enric Mundó i Marcet, Agustí Viñas i Rexach, Joan Castelló i Puig, Xavier Sala Gaudier, Agnés Reies i Piqué, Loreto Mundó i Domínguez, Montserrat Español i Dotras, M. Carmen Romero i Truñó, Javier Soler i Gago, Dolors Salat i Torras i Salvador Ferrán i Pérez.
Objectius:
Promoure i fomentar, sense ànim de lucre, el servei del Telèfon de l'Esperança de Barcelona, i donar-hi suport.
Patronat:
Maria Rosa Buxarrais Estrada (Presidenta), Marta Burguet Arfelis (Secretària), Alfredo Pastor Bodmer (Tresorer), Agustí Viñas Rexach (Vicepresident), Joan Buscà Ambrós (Vocal), Joan Ma. Terribas Sala (Vocal), Pedro Barceló Julià (Vocal), Robert Rodergas Pagès (Vocal), Rosa Navas Albareda (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Federació Catalana de Voluntariat Social
Any dades: