FUNDACIÓ ANTONI SERRA SANTAMANS

Fundadors:
Mutualistes ASEPEiO.
Objectius:
Promoció, creació, sosteniment i ajuda d'obres assistencials i socials
Patronat:
D.Carles PONSA BALLART (President), Sr. Mario PASCUAL VIVES (Secretari/Vocal Electiu), Sr. Jorge SERRA BAYONA (Vicepresident), Sr. Jorge FERNÁNDEZ DÍAZ (Vicesecretari/Vocal Vitalici), Sr. Antonio LEIVA GARCÍA (Vocal Electiu), Sr. Eduardo FERNÁNEZ-CUESTA LUCA DE TENA (Vocal Electiu), Sr. Ignacio VELASCO ROCA (Vocal Electiu), Sr. Jorge PLA BOSCH (Vocal Electiu), Sr. Luis ÁLVAREZ MORAVocal Electiu (Vocal Electiu), Sr. Ricardo DE MANUEL ROCAMORA (Vocal Electiu), Sr. Sancho BUFILL SAGNIER (Vocal Electiu), Sr. Antoni VALENTÍ RIERA (Vocal Vitalici), Sr. Constantino LOBO FRANCO (Vocal Vitalici), Sr. Francisco COMELLAS GABRIEL (Vocal Vitalici), Sr. Jesús SERRA FARRÉ (Vocal Vitalici), Sr. Jordi FIGUERAS VALLS (Vocal Vitalici), Sr. José VILA BASSAS (Vocal Vitalici), Sr. Juan ARREGUI DE LA MADRID (Vocal Vitalici)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Asociación Española de Fundaciones
Any dades: