FUNDACIÓ CAN CARALLEU ESPORT

Direcció:
Carlos Cano Sangüesa
Història:
L'any 1998 es crea l'Associació d'entitats per a la gestió del complex esportiu Can Caralleu (centre esportiu municipal). El 23 de desembre de 2014 l'Associació es transforma en la Fundació Can Caralleu Esport.
Fundadors:
Gabriel Domingo i Roget, Carlos Cano Sangüesa, Francesc Banqué Molas, Miguel Alfredo Céspedes Martín, Anna Maria Rifà Ros, Nicolás Sánchez Rodríguez.
Objectius:
La potenciació, promoció, foment, pràctica i l'ensenyament de l'esport per a tothom. Així com l'activitat esportiva en les seves diferents manifestacions, la utilització de serveis de salut i activitats de caire cultural i assistencial.
Patronat:
Gabriel Domingo Roget (President), Carlos Cano Sangüesa (Secretari), Anna Maria Rifà Ros (Vocal), Francesc Banqué Molas (Vocal), Miguel Alfredo Céspedes Martín (Vocal), Nicolás Sánchez Rodríguez (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: