FUNDACIO CATALANA COMTAL

Direcció:
David Monllau i Yepes
Fundadors:
Jordi Jover i Ollé, David Boada i Ubach, irene Borràs i Garrido, Alícia Artiaga i Porcar
Objectius:
L'educació i la inserció social d'infants, adolescents i joves en situació de vulnerabilitat social. Volem ser una peça clau en la intervenció social i educativa al barri del Casc Antic de Barcelona. Per això mantindrem el compromís per millorar la qualitat de vida de les persones més desfavorides, generant oportunitats de futur.
Patronat:
Alícia Artiaga i Porcar (Administradora), Josep Guiteras i Llimons (President), Josep Canal i Alavedra (Secretari), Jordi Jover i Ollé (Vicepresident), Domènec Toquero i Alonso (Vocal), Irene Borràs i Garrido (Vocal), Jaume Albaigès i Roselló (Vocal), Jordi Palou i Loveros (Vocal), José Luis Rodriguez González (Vocal), Valeri J. Ruiz i Garcia (Vocal), Xavier Castellà i Casas (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, FEDAIA, ECAS, Fepa, FCVS, Obras Socioeducativas de La Salle, PEI Jove.
Any dades:
Pressupost anual: