FUNDACIÓ CATALUNYA – LA PEDRERA, FUNDACIÓ ESPECIAL

Persona de contacte:
Carles Ribas
Història:
És el resultat de la transformació de Caixa d’Estalvis de Catalunya, Tarragona i Manresa en fundació especial i posterior fusió per absorció amb les antigues Fundació Caixa Catalunya, Tarragona i Manresa, FP, Fundació Caixa Tarragona, FP i Fundació Caixa Manresa, FP.
Fundadors:
Fundació Universitària del Bages, Diputació de Tarragona, Diputació de Barcelona, Xarxa Custòdia del Territori, Fundació Banc dels Aliments, Fundació Lluita contra la SiDA, Fundació Futbol Club Barcelona, Fundació Joan XXiii i Òmnium Cultural.
Objectius:
Foment i desenvolupament de la cultura i la divulgació de l’art i la ciència; la gestió i administració d’obres assistencials, la sostenibilitat ambiental, coadjuvar a la inclusió social així com promoure la investigació científica.
Patronat:
Germán Ramón-Cortés Montaner (President), Carles Ribas Milian (Secretari no patró), Bonaventura Clotet Sala (Vocal), Carme Borbonés Brescó (Vocal), Joan Carles Garcia Cañizares (Vocal), Joan Piñol Mora (vocal), Josep M. Bach Voltas (Vocal), Josep Menéndez Cabrera (Vocal), Lluís Torner Sabata (Vocal), Marc Ordeix Rigo (Vocal), Mercè Boada Rovira (Vocal), Mireia Tomàs Carulla (Vocal), Pere Casals Perramon (Vocal), Ramon Cierco Noguer (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Consejo Internacional de Museos(ICOM),Xarxa Custòdia del Territori, Unión Internacional para la Conservación de la Naturaleza (UICN),Red Eurosite,Mountain Forum,Red Española de Microcrédito,Ferderación Europea de Banca Ética y Alternativa (FEBEA),Red Europea de Microfinanzas, Consell de Benestar Social de l'Ajuntament de Barcelona, Agència de Cooperació Catalana al Desenvolupament(ACC),The Internacional Consortium Intergenerational Programmes (ICIP), Homeshare Internacional.
Any dades:
Pressupost anual: