FUNDACIÓ CODESPA CATALUNYA

Direcció:
José Ignacio González-Aller Gross
Història:
Fundación CODESPA és una ONG que porta des de l’any 1985 treballant en projectes de cooperació al desenvolupament amb els països en vies de desenvolupament. Fundación CODESPA creà Fundació CODESPA Catalunya el juny de l’any 2000, desprès d’haver treballat mitjançant una delegació des de l’any 1992.
Donar ajut a les persones i comunitats dels països en vies de desenvolupament per a millorar les seves condicions de vida, enfortint a les institucions locals. L’enfocament de la cooperació al desenvolupament es centra en la persona i en el desenvolupament integral de les seves capacitats, per aconseguir el seu creixement com a éssers humans, donat que, per a CODESPA, és allà on resideix la clau del desenvolupament.
Manuel Herrando (President), Eduardo Conde Muntadas-Prim (Vicepresident), Mercedes Soler-Lluró Borell (Vocal), Patricia Guerin Figuerasll (Vocal), Javier Font Ausió (Vocal), Maria Gaspart Buenor (Vocal), Marisa del Rosasrio Sanfelliu (Vocal), Carlos Mateo Martinez-Bartolomé (Vocal), Josep Maria Bonmatí Pérez (Vocal), Luis Badrinas Pilón (Vocal), Luisa Garcia-Valdecasas (Vocal), Reegina Molins López-Rodó (Vocal), Maria Abadal Schwandt (vocal), Luis Carreras del Rincón (Secretaril),
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, FCONG
Pressupost anual: