FUNDACIÓ DEGÀ IGNASI DE GISPERT

Persona de contacte:
Isabel Luna
Història:
La Fundació Degà Ignasi de Gispert va ser creada per l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona, la Caixa d'Advocats i la Mútua de Previsió Social dels Advocats de Catalunya l'any 1999 amb l'objectiu de realitzar obra social per als col·legiats i els seus familiars.
Fundadors:
il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona, Mútua dels Advocats de Catalunia (ara Altermútua) i Caixa dels Advocats (ara Bantierra).
Objectius:
La Fundació ofereix ajut econòmic als advocats que pateixen greus dificultats econòmiques per raons de malaltia o accident. Excepcionalment, aquestes prestacions també poden arribar a persones vinculades al Col·legi d'Advocats que es trobin en les mateixes circumstàncies.
Patronat:
J.Oriol Rusca i Nadal (President), Rafael Espino Rierola (secretari), José Félix Alonso-Cuevillas Sayrol (Vicepresident 1er.), Juan I. Brugueras Berenguer (Vicepresident 2n.), Gustau de Gispert Català (Representant Família De Gispert) (Vocal), Josep Capdevila Francàs (Vocal), Rosa M. Barberà Ramos (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: