FUNDACIÓ EMPRESA I CIÈNCIA

Direcció:
Pere Caba Alsina
Història:
La FEC va ser creada al 1983 per la UAB i la Cambra de Comerç de Barcelona, amb la finalitat d'apropar el món empresarial al món universitari.
Fundadors:
UAB i Cambra de Comerç de Barcelona
Apropar la universitat al món empresarial i enfortir les seves relacions. Ajudar a desenvolupar l'emprenedoria en l'àmbit universitari.
Armand Sánchez Bonastre-Vicerector de Recerca i de Transferència UAB, Carles Gispert Pellicer-Vicerector d'Economia UAB, F. Javier Lafuente Sancho-Vicerector d'Innovació i Projectes Estràtegics UAB, Francesc Castañer Blasco- Nestlé España, Jordi Massó Carreras-Dep. Economia i d'Història Econòmica UAB, Josep M. Surís Jordà-Dep. Economia i Empresa UAB, Leònides Torrecilla Gumbau-Cambra de Comerç de Sabadell, Margarita Arboix Arzo-Rectora UAB, Maria Valdés Gázquez-Delegada de la Rectora per la Programació Acadèmica i la Qualitat UAB, Narcís Bosch i Andreu-Cambra de Comerç de Barcelona, Sara Moreno Colom-Vicerectora d'Alumnat i d'Ocupabilitat UAB, uan Alarcón Martínez- Grupo Corona
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Red de Fundaciones
Pressupost anual: