FUNDACIÓ ESCLEROSIS MÚLTIPLE

Direcció:
Rosamaria Estrany Llorens
Història:
Entitat fundada a l’any 1989 per cobrir la mancança que hi havia en el camp de l’Esclerosi Múltiple respecte a les necessitats dels afectats d’aquesta malaltia.
Fundadors:
Agustín Borrás Cortés, Rosamaria Estrani Llorens, José Manuel Martínez Lage, Alberto Sainz García Blanco, Manuel Torres izquierdo, Jorge Va
Objectius:
Millorar la qualitat de vida dels malalts d’esclerosi múltiple, incentivar la investigació i impulsar la inserció laboral de persones amb discapacitat.
Patronat:
Rosamaria Estrany Llorens (Presidenta), Joaquim Uriach Torelló (Vicepresident), Antonio Marsal Fabregas (Vocal), Jordi Valls Capell (Vocal), Josep Santacreu Bonjoch (Vocal), Maria José Abella Mestanza (Vocal), Ramón Balsells Gaya (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Federación Española para la lucha contra la Esclerosis Múltiple, Federación Ecom, Federació Catalana Voluntariat Social, Fundació Lealtad., Confederación Española de Fundaciones.
Any dades:
Pressupost anual: