FUNDACIÓ ESCOLES GARBÍ

Direcció:
Olga Serra Ferrer
Objectius:
La Fundació Escoles Garbí és propietària i titular de l’Escola Garbí Pere Vergés d’Esplugues i de l’Escola Garbí Pere Vergés de Badalona. Ambdues escoles varen ser fundades pel mestre Pere Vergés i Farrés i pel seu fill Robert Vergés i Cadenet, els anys 1965 i 1968, respectivament. Els orígens de la pedagogia de Pere Vergés es troben a l’Escola del Mar (1921), institució model i referent de la Renovació Pedagògica del nostre país. Les escoles de la Fundació són centres catalans d’ensenyament privat concertat, no confessionals.
Patronat:
Olga Serra i Ferrer (Presidenta), Mirò Ayats i Vergés (Secretari), Albert Carné i Hernández (Vocal), Jordi Bergés i Turmo (Vocal), Jordi Franch De Francisco (Vocal), Àngel Piqueras i Gracia, Jacint Subirá i Comellas, Joan Marbá i Barbeta, Marta Prats i Griera
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, AEC (Agrupació Escolar Catalana)
Any dades:
Pressupost anual: