FUNDACIO GREMIBAIX

Persona de contacte:
Sheyla García Milan
Història:
Gremibaix fundació neix amb la ferma voluntat de donar resposta a les necessitats formatives de les empreses i treballadors del àmbit de les instal·lacions en particular i del mon industrial del Baix Llobregat en general.
Objectius:
La Fundació té per objecte: - La promoció, gestió, tramitació i desenvolupament de la educació, ensenyança i formació en el sector de les empreses dedicades a qualsevol activitat relacionada amb l’electricitat, fontaneria, gas, climatització i afins. - La promoció de la investigació i el desenvolupament entre les empreses del sector. - Ajuda a la promoció i professionalització de les empreses del sector. - Ajuda al desenvolupament econòmic de les empreses del sector.
Patronat:
Fernando Maldonado Maldonado (President), Vicenç Ivorra Marigó (Vicepresident), Xavier Asenjo Carulla (Secretari), Ivan Cortés Roca (Tresorer), Francisco Ruf Pérez (Vocal), Jacint Mas Cortada (Vocal), Mario Rey Núñez (Vocal), Sílvia Balcells Morell (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: