FUNDACIÓ JAUME BOFILL

Persona de contacte:
Núria Tomàs
Direcció:
Ismael Palacín i Giner i Josep M. Bayer (Director Patrimonial)
Història:
La FJB és una fundació privada amb cincuanta anys de trajectòria i actuacions centrades en el coneixement crític de la nostra realitat social. A l'any 2000, la Fundació de Serveis de Cultural Popular amb un bagatge de més de 23 anys va quedar integrada a la Fundació Jaume Bofill. L'any 2017 es va fusionar amb la Fundació Institut Pacis.
Fundadors:
Teresa Roca i Formosa, Josep Mª Vilaseca i Marcet, Frederic Bayer i Ros
Objectius:
La FJB promou iniciatives que facilitin el coneixement de la nostra societat i que impulsin models socials i polítics que afavoreixin la igualtat, que estimulin la participació entre els conciutadans i que contribueixin a l'afirmació nacional de Catalunya.
Patronat:
Isabel Vilaseca i Roca (Presidenta), Joan Manuel del Pozo (Secretari), Joan Majó i Cruzate (Vicepresident), Carme Fenoll Clarabuch (Vocal), Ignasi Carreras i Fisas (Vicepresidentl), Maria del Mar Dierssen Sotos (Vocal), Pilar Ugidos Franco (Vocal), Rosa Sala Agulló (Vocal), Òscar Esteban Pagan (Vocal), Àlex Hinojo Sánchez (Vocal), Joan Abellà Barril (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: