FUNDACIÓ L'ARC, TALLER DE MÚSICA

Persona de contacte:
Jaume Sala
Direcció:
Maria Dolors Bonal i de Falgàs (presidenta)
Història:
Escola de música. Fundada el 1967. Oberta a nens i nenes de 6 a 17 anys. No fa cap tipus de selecció. Projecció Cultural al Districte. Ocupa l'edifici municipal de Can Ponsic, guanyat per concurs públic el 1992.
Fundadors:
Maria Dolors Bonal i de Falgàs, Mireia Hernàndez Nubiola, Anna Duran Arana, Ester Bonal Sarró i Josep Prats Lladó.
Objectius:
Ensenyament i divulgació musical. Posar la música a l’abast de tothom i promoure l’activitat musical entre els col·lectius desfavorits sòcio-econòmicament. Organitzar, cursos, concerts, seminaris. La Fundació pot atorgar beques. Especial atenció a nens i joves i les seves famílies.
Patronat:
Anna Duran Arana, Dinna de Rosa Rigau, Ester Bonal Sarró, Jaume Sala (Secretari), Maria Dolors Bonal i de Falgàs (Presidenta), Mireia Hernàndez de Nubiola, Pilar Anglada d'Abadal
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Associació Catalana d'Escoles de Música (ACEM), Secretariat de Corals Infantils de Catalunya.
Any dades:
Pressupost anual: