FUNDACIÓ LA SALUT ALTA

Gerència:
Anna Martínez
Fundadors:
Parròquia Mare de Déu de la Salut, Càritas Diocesana de Barcelona, Associació de Químics i Enginyers de l’IQS.
La Fundació Privada La Salut Alta és una fundació privada sense ànim de lucre, nascuda el 2004 de la comunitat cristiana, amb la finalitat d’ajudar en el desenvolupament integral de la població del barri, oferint especial atenció als menors i a les persones més necessitades i vulnerables, mitjançant l’educació. La missió és acollir els menors i llurs famílies en situació de vulnerabilitat i risc d'exclusió social, i acompanyar-los en els seus processos socioeducatius perquè, en un entorn plural, arribin a ser membres actius de canvi vers una societat més cohesionada i més justa.
Francesc Gil Argemí (President), Anna Selva Martín (Càritas Diocesana de Barcelona) (Vicepresidenta), Jon Bárcena Arteagabeitia (Tresorer), Olga Valsells Goula (Secretària), Jordi Martí Gascón (Associació de Químics i Enginyers de l'IQS) (Vocal), Oriol Navarro Oller (Fundació Jesuïtes Educació) (Vocal), Pau Vidal Sas (Companyia de Jesús) (Vocal), Bernat Mullerat Prat (Vocal), Francesc Moreno Barón (Vocal), Neus Llibre Codina (Vocal), Úrsula Galceran Capeta (Vocal), Carles Riera Montserrat (President honorari)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions; ECAS, FEDAIA, FCVS, XACS (Pere Tarrés), Sector social Jesuïtes (Red Mimbre).
Pressupost anual:
621.476,48 €