FUNDACIÓ MARTÍ L’HUMÀ. TOT CONCA

Persona de contacte:
Joan Sanfeliu Sabater
Història:
El grup de patrons fundadors va pendre la iniciativa de crear una Fundació Privada per canalitzar recursos econòmics d'empreses de la Conca de Barberà, recursos fruit de la seva voluntat d'actuació en Responsabilitat Social Corporativa, que puguin ser gestionats per un Patronat Independent.
Fundadors:
Joan Sanfeliu de Miquel, Matis Solé Maseras, Josep Gomis Martí, Ramon Francesc Ollé, Andrés Maiaio Artal, Joan Cartañá Martí, Joan Sanfeliu Sabater i Matias Vives March.
Objectius:
En l'àmbit de la Conca de Barberà: - Contribuir a la promoció de la Cultura. - La defensa del patrimoni artístic, arquitectònic, cultural, etnològic i natural. - El suport i mecenatge als operadors artístics. - El contribuir en el desenvolupament sostenible. - La divulgació dels valors culturals i científics.
Patronat:
Carles Andreu de Domingo, Joan Sanfeliu Sabater, José Roig Giró, Josep Gomà-Camps, Julieta Forarter Civit, Maria Teresa Roca Sendra
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: