FUNDACIÓ MUTUAL DE CONDUCTORS

Persona de contacte:
Josep Corbella i Duch
Objectius:
Té per objectiu la defensa i la divulgació dels drets humans; la promoció i el foment de l'educació en els valors que configuren la societat democràtica, des del respecte a la persona i la solidaritat, considerant especialment les relacions humanes en l'àmbit del tràfic viari i la conducció de vehicles, així com els efectes que es deriven de la mateixa. Educació viària. Conscienciar actuals conductors. Col·laborar amb les administracions per a la seguretat en el trànsit.
Patronat:
Juan Badenes Prades (President), Carmina Sierra, Conxita Herms, Jaume Anfruns, Joan Carrasco, Joan Portet, Josep Corbella, Josep M. Ambròs
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Trapfol, Stop Accidents, Institut Guttman i Fundació Vallés Oriental
Any dades:
Pressupost anual: