FUNDACIÓ NOSTRA SENYORA DE BRUGUÉS

Nom:
FUNDACIÓ NOSTRA SENYORA DE BRUGUÉS
Adreça:
Artur Costa, 68, baixos 2a.
Codi postal:
Ciutat:
Gavà
Comarca:
Baix Llobregat
Correu electrònic:
Telèfon:
Àmbit d'actuació:
Número de registre:
Data de registre:
2019-09-19
Forma jurídica:
civil
Protectorat:
Àmbit geogràfic:
Catalunya
Persona de contacte:
Sra. M. Brugues Pla Cabo
Història:
Amb la finalitat de constituir a Gavà una obra benèfica i assistencial, voluntat del primer donant amb una aportació de 10 MPTA, l'any 1989 es creà una comissió gestora per administrar els seus profits i distribuir les ajudes de tipus social. Després d'un llarg procés es creà la Fundació Nostra Senyora de Brugués.
Fundadors:
Juan Jesus Muñoz Blai(A.C.S) Juan Escofet Coll (A.C.S.) Josep Blai Aliaga Joan Sole Margarit
Objectius:
Ajudar entitats sense ànim de lucre o a persones no individualment determinades. Estimular activitats de caire social, mitjançant els premis anuals Nostra Senyora de Brugués, que premia les millors accions ja sia de grup o persones físiques.
Patronat:
Sra. M. Brugues Pla Cabo (Presidenta), Sra. Rosa Carbonell Estapé (Secretària), Sr. Joan Barrachina Martinez (Tresorer), Sr. Gonzalo Bescós Aznar (Vocal), Sr. Jaume Esteve Carbonell (Vocal), Sr. Josep Blay Aliaga (Vocal), Sr. Josep Mª Mitjans Colomé (Vocal), Sr. Josep Margarit Clavé (Vocal), Sr. Josep Sentis Roc (Vocal), Sr. Melcior Olivella Campmany (Vocal), Sra. Josefina Tugas Rabasa (Vocal), Sra. Montserrat Sauri Bures (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: