FUNDACIÓ NOU CAMÍ

FUNDACIÓ NOU CAMÍ
Doctor A. Pujadas, 38 (Sant Benito Menni, 1)
Sant Boi de Llobregat
Baix Llobregat
Correu electrònic:
2019-09-19
civil
Generalitat de Catalunya
Àmbit geogràfic:
Catalunya
Direcció:
Gloria López Cañete (Coordinadora), M. Luisa Cuadron Serna (Presidenta)
Història:
És una fundació benèfico-social creada per un grup de professionals l'any 1988 i que des del començament ha tingut el suport desinteressat de la Congregació de les Germanes Hospitalàries del Sagrat Cor de Jesús. El seu objectiu és ajudar tota mena de pacients, però de manera molt especial els malalts mentals i disminuïts psíquics.
Fundadors:
Ma. Nieves ibarra Aristu, Sofía Paz Garaioa Artazcoz, Antonia iborra Coma, Rosario Martínez idiazabal Tomás Arranz Muñecas, Julián Gabarre Mir, José M. Peña Sáez Cid i Alonso Sanz Cid.
Ajut als malalts mentals en aquells aspectes en què les administracions, la societat i els mateixos familiars no els poden atendre. Promoció de clubs socials, tuteles per a incapacitats amb desarrelament familiar, administració dels seus béns, acompanyament.
Enrique Labordeta De La Cal (Vocal), Joan Orrit Clotet (Secretari), Mª Luisa González (Vocal), Pedro Roy Millan (Vocal), Rosa Mª Gutiérrez (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Pressupost anual: