FUNDACIÓ PRIVADA AVAN

Direcció:
Lídia Gil Belmonte
Història:
La Fundació AVAN és una entitat sense ànim de lucre que neix el 14 de juliol de 2005 amb un primer objectiu de buscar recursos i donar suport econòmic a tots els projectes de l'Associació AVAN, que no són altres que atendre a les persones afectades de transtorns neurològics i als seus familiars.
Fundadors:
Pere Pardo i Peret, Miquel Aguilar Barberà,Alfred Besonias Curco, Maria Dolors Bros Durán, Montserrat Bros Durán, Francisca Capel Díaz, Josep Català Massot, Moisés Chimerno Fernández, Joaquima Judez Fageda, Antoni Monés Giner, Pero Llonch Folgera.
Objectius:
Donar a conèixer la problemàtica social i personal que pateixen els malalts afectats de malalties neurològiques cròniques i els qui en tenen cura, vetllar per la integració i la millora de la qualitat de vida d'aquest col·lectiu i fomentar la recerca mèdica en el camp de la neurologia.
Patronat:
Dr. Pere Pardo i Peret (President), Sra. Maria Dolors Bros Durán (Secretària), Sr. Pere Llonch Folguera (Vicepresident), Dr. Miquel Aguilar Barberà (Vocal), Dra. Joaquima Júdez Fageda (Vocal), Sr. Antoni Monés Farré (Vocal), Sr. Josep Català Masot (Vocal), Sr. Roc Estrada Monllau (Vocal), Sra. Carme Balaguero i Fité (Vocal), Sra. Cristina Urriza Espejo (Vocal), Sra. Francisca Capel Díaz (Vocal), Sra. Montserrat Bros Durán (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Federació ECOM, Patronal ECOM.
Any dades:
Pressupost anual: