FUNDACIÓ PRIVADA CLAROR

Direcció:
Gabriel Domingo i Roget
Història:
Fundada l'any 1989 pel llegat de Claror SCCL per donar servei al barri i al món escolar. Actualment gestiona 8 centres esportius, 3 directament i 5 amb associació amb altres entitats. Gestió directa: Claror Sardenya, Claror Cartagena i Claror Marítim Gestió compartida: Can Caralleu (amb Fundació Can Caralleu Esport), L'Esportiu de Llinars del Vallès (Llinasport SL). Prestació de serveis: Poliesportiu Salvador Gimeno, Poliesportiu Franscesc Calvet i EAS Taradell a través de l'empresa compartida Llinasport, SL: En conjunt aglutina 44.000 abonats a les 8 instal·lacions que gestiona.
Fundadors:
Fundada l'ani 1989 pel llegat de Claror SCCL per donar servei al barri i al món escolar.
Objectius:
La missió última de la Fundació Claror és contribuir, des de l'esport, la salut i el lleure a millorar la qualitat de vida de les persones al llarg de la seva vida. La Fundació promou i presta serveis esportius de qualitat des d'un plantejament socialment inclusiu (esport per a tothom), èticament responsable i de compromís amb l'entorn.
Patronat:
Miquel Céspedes(Claustre Escola Sagrada Família) (President), Francesc Salas (AMPA Escola Sagrada Família) (Secretari), Carles Feliu (Socis Abonats) (Vicepresident), Dolors Bertran (Treballadors) (Vicesecretària), Albert Batalla (Extern) (Vocal), Joan Carles Martín (Socis Abonats) (Vocal), Oriol Bosch (AMPA Escola Sagrada Família) (Vocal), Santi Padró (Extern) (Vocal), Silvia Reyes Escorihuela (Extern) (Vocal), Sònia Gil (Claustre Escola Sagrada Família) (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Llinasport, SL, Fundació Can Caralleu Sport
Any dades:
Pressupost anual: