FUNDACIÓ PRIVADA PARC DE RECERCA UAB

Persona de contacte:
Carlos Valero Santiago
Direcció:
Dra. Rosa María Sebastián (Directora General)
Gerència:
Carlos Valero Santiago (Director Gerent)
Història:
El Parc de Recerca UAB es va crear al 2007 per els seus 3 socis fundadors i pretén ser una eina eficaç de transferència de coneixements i de tecnologia, capaç de comunicar-se i respondre a les necessitats del personal investigador, dels emprenedors i de les empreses.
Facilitar i promoure la transferència del coneixement generat pels grups d'investigació de l'esfera UAB, així com les seves capacitats en l'R+D+I per tal d'atendre les necessitats d'innovació de l'entorn econòmic i social.
Margarita Arboix-rectora de la UAB (Presidenta), Joan Melción, gerent de la UAB (Secretari), Emilio Lora-Tamayo D'ocón, president del CSIC (Vicepresident), Josep Maria Montort, director general de l'IRTA (Vicepresident), Maria Rosa Català Fernández, directora jurídica i de recursos humans de la FUAB (Vicesecretària), Armand Sánchez, vicerector d'Investigació de la UAB (Patró), Javier Lafuente, vicerector de Projectes Estràtegics i de Planificació de la UAB (Patró), José Ramon Urquijo, vicepresident d'Organització del CSIC (Patró), Lluís Calvo, delegat del CSIC a Catalunya (Patró), Agustí Fonts, patró representant de la UAB, Carlos Guallarte, patró representant de la UAB, Carlos Sánchez, patró representant de la UAB, Francesc Gòdia, patró representant de la UAB, Gabriel Masfurroll, patró representant de la UAB, Jordi Marquet,patró representant de la UAB, Jordi Marquet,patró representant de la UAB, Luis J. Herrero, patró represesntant del Banco Santander, Xavier Garcia Hornos, patró representant de Catalunya Caixa, Xavier Obradors, patró representant del CSIC
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, UAB, CSI i IRTA
Pressupost anual: