FUNDACIÓ PRIVADA ANTONI VILA CASAS

1987-09-28
Joan Torras Rague
Sr. Joan torras Ragué
Fundada el 10 de Juny de 1986, compta amb un fons fundacional de 62.182.000€. Va adoptar la denominació actual el 16 de desembre de 1988 i va fixar el seu domicili a l’adreça actual. Està inscrita en el Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya amb el número 321.
Sr. Antoni Vila Casas
Promoció de tot tipus d’activitats culturals, artístiques i científiques, i també les de recerca mèdica, farmacològica, química i biològica, així com la concessió de premis, distincions, beques, ajuts i subvencions per a qualsevol tipus d’estudi, exposicions, experiències, actuacions, intervencions i difusions dins de totes les branques d’activitat esmentades.
Sra. Montserrat Pascual Samaranch (Presidenta), Montserrat Viladomiu Pascual (Vocal), Dr. Miquel Vilardell (Vocal), Gloria Bosch (Vocal), Sr. Carles Puig (Vocal), Sr. Joan Torras (Tresorer no patró)
2.500.000,00 €