FUNDACIÓ SANT JOAQUIM

1990-06-29
Municipal
Llum Carreto López
La Fundació Sant Joaquim de Mataró, Entitat privada Benèfica Social, creada pel compatrici Miquel Albà i Andreu, va iniciar la seva activitat fa més de cent anys. Al 1908, es va incorporar a la activitat les germanes Filles de la Caritat de Sant Vicenç de Paül, que han vingut regentant aquest menjador fins al dia d'avui.
L’activitat de la Fundació es concreta en servir a persones grans o joves que viuen soles, algunes sense sostre, indigents, drogoaddictes, immigrants etc. esmorzars i dinars, tots el dies del any excepte els diumenges, que es substitueix per entrepans. Desprès de servir el dinar, cada dia es dona un entrepà i pastisseria industrial pel sopar. També es donen lots de aliments, un cop per setmana de dilluns a dissabte a un total de 50 famílies per emportar-se'n a casa.
Manel Roca Cuadrada (President)