FUNDACIÓ SERVEI GIRONÍ DE PEDAGOGIA SOCIAL (SERGI)

Nom:
FUNDACIÓ SERVEI GIRONÍ DE PEDAGOGIA SOCIAL (SERGI)
Adreça:
Direcció:
Lluís Puigdemont i Reverter
Història:
Durant la primera etapa de la Fundació, va treballar lligada a la formació de professionals i assessorament a entitats. Més endavant amplia la seva intervenció a dinamització comunitària intercultural, intermediació en habitatge i projectes educatius.
Fundadors:
Josep Ribera i Frontera Antoni Julià i Bosch Francesc Carbonell i Paris Marià Casadevall i Pararols Salomó Marquès i Sureda Joan Surroca i Sens Xavier Ruscadellada i Nadal Josep de Delàs i Ugarte Ajuntament de Girona Diputació Provincial de Girona Delegació Territorial del Departament de Sanitat i Seguretat Social de la Generalitat de Catalunia.
Objectius:
Treballem per a una societat inclusiva. Especialment volem millorar la qualitat de vida dels grups o minories que es troben amb dificultats en el seu desenvolupament personal, familiar o social. Considerem que les causes de les situacions d’exclusió són degudes a dinàmiques socials que cal canviar. Prioritzem la realització de projectes socioeducatius, la sensibilització de l’opinió pública, la formació dels professionals i l’impuls i col·laboració amb altres entitats i l’administració pública.
Patronat:
Bru Pellissa (President), Laura Masferrer i Mascort (Secretària), Anna López (Vocal), Gemma Ros (Vocal), Joan Carbó (Vocal), Joan Olóriz (Repr. Ajuntament Girona) (Vocal), Montserrat Pasquina (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Coordinadora ONGs Solidàries de les Comarques de Girona, Xarxa d'Habitatges d'Inclusió, Taula de Ciutadania i Immigració de Catalunya, Entitats Catalanes d’Acció Social (ECAS), Consell de Cohesió Social de Girona, Federació Catalana de Voluntariat Social, Plataforma d’Entitats per a la Inclusió dels Joves (PEI’Jove)
Any dades:
Pressupost anual: