FUNDACIÓ UNIÓ CATALANA D’HOSPITALS

Direcció:
Roser Fernández
Història:
La Fundació Unió és una fundació privada sense afany de lucre promoguda per La Unió amb la finalitat de contribuir, des d'una visió empresarial i ètica, al creixement, sostenibilitat i millora dels resultats de qualitat i eficiència de les organitzacions planificadores, finançadores i proveïdores de serveis sanitaris i socials, i revertir aquests valors i coneixement a la societat. Es regeix per els seus estatuts adaptats a allò que preveu el Llibre Tercer del Codi Civil de Catalunya.
Fundadors:
Unió Catalana d'Hospitals.
Objectius:
La Fundació Unió es marca com a missió la creació i el suport, en la seva aplicació, de nous coneixements que contribueixin a millorar el sector sanitari i social en benefici de la societat i de les organitzacions, des de la iniciativa de La Unió com a entitat promotora.
Patronat:
Enric Mangas (President), Feliu Sucarrats (Vocal), Jaume Duran (Secretari), Jordi Pujol (Vocal), Josep Arqués (Vocal), M.Emilia Gil (Vocal), Manel Jovells (Vocal), Pere Ibern (Vocal), Xavier Mate (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Forètica
Any dades: