FUNDACIÓ UNIVERSITÀRIA BALMES

Direcció:
Joan Turró i Vicens
Fundadors:
Ajuntament de Vic, Escola Universitària de Formació del Professorat Jaume Balmes i Eumo Editorial.
Objectius:
Promoure la creació i el desenvolupament d'estudis superiors i universitaris en les àrees humanística, científica i tècnica. Realització de tasques de formació de postgraduats i de recerca científica i cultural en el sentit més ampli i també edita publicacions
Patronat:
Anna Erra (Presidenta), Josep Terradelles Cirera (Secretari General), Antoni Castellà (Vicepresident primer), Valentí Junyent (Vicepresident segon), Albert Giralt (Vocal), Albert Piñeira (Vocal), Àlex Garrido (Vocal), Àngel Torres (Vocal), Anna Mates (Vocal), Anton Granero (Vocal), Antoni Anglada (Vocal), Antoni Llobet (Vocal), David Parcerisas (Vocal), Denis Boglio (Vocal), Isaac Peraire (Vocal), Joan Boix (Vocal), Joan Coma (Vocal), Joan Font (Vocal), Joan Ramon Veciana (Vocal), Joan Roca (Vocal), Jordi Munell (Vocal), Josep Lluís Garcia (Vocal), Josep M. Arimany (Vocal), Josep M. Corominas (Vocal), Josep Mayoral (Vocal), Josep Ribas (Vocal), Lluís Jofre (Vocal), M Carme Comas (Vocal), Marta Felip (Vocal), Miquel Blanch (Vocal), Montse Venturós (Vocal), Núria Simó (Vocal), Oriol Guixà (Vocal), Pere Girbau (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: