FUNDACIÓ VIDABONA

Direcció:
Lluís Planas Herrero
Història:
L'any 2010 es va crear una Fundació i es va comprar la finca el Negre. Des d'aleshores s'ha anat rehabilitant fins a funcionar aquest 2015 com a alberg rural i centre d'activitats formatives i de recés. Durant aquests anys la Fundació també ha realitzat activitats en relació a la senyalització i dinamització del Camí iniciàtic de Vidabona i tallers relacionats amb el llegat de Lluís Maria Xirinacs, entre altres.
Fundadors:
Lluís Planas Herrero, Francesc-Xavier Espar Ticó, Jaume Chalamanch Fenosa, Mireia Chalamanch Amat,
Objectius:
La Fundació Vidabona és una entitat sense afany de lucre que té per finalitat fomentar els valors de l'arrelament social i cultural del país i la consciència global individual i comunitària, així com l'evolució de la societat en general vers la seva plena responsabilitat, maduresa i plenitud.
Patronat:
Ariadna Pujol de Pagès (Presidenta), Francesc-Xavier Espar Ticó (Vocal), Lluís Planas Herrero (Secretari), Maria Teresa Font Solé (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Conveni de col·laboració amb l'associació PAS Amics del Camí Serveis de Participació i Sostenibilitat.
Any dades:
Pressupost anual: