FUNDACIÓN PRIVADA PROBITAS

Direcció:
Dra. Marta Segú i Estruch
Història:
Constituïda el 25 de juliol del 2008, rep el 0,7°/o deis beneficis ordinaris de la companyia Grifols SA per donació deis seus accionistes. El mandat fundacional es contribuir a la millora deis recursos sanitaris i al benestar d'aquelles regions del món que pateixen manca de medis i coneixements en l'ambit de la salut així com actuacions davant de catastrofes naturals o humanitaries.
Fundadors:
Grífols, SA
Objectius:
Millorar la salut de les poblacions més vulnerables aquí i allà: • A nivell local: a través de programes socials Is amb l'objectiu de millorar l'atenció a la salut, la nutrició i els hàbits saludables de nens i joves més desfavorits a Catalunya sobretot i també a d'altres llocs d'Espanya. • A nivell internacional : a través de projectes de salut global i cooperació, amb l'objectiu de transferir experiència, recursos i coneixements com a motor de canvi i de transformació social en les zones més vulnerables del planeta.
Patronat:
Antonio Páez, Enrique Grífols, Ignacio Calero, Joaquim Triadú, Mª Esperanza Guisado, Marta Segú, Oriol Bota, Tomàs Daga
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: