MIPS, FUNDACIÓ PRIVADA

Comarcal
Antònia Pintó Colom
Antònia Pintó Colom
La Fundació MIPS, fundació privada, va ser constituïda el dia 14 d'abril de 2008 i té per objecte la prestació directa de serveis d'assistència mèdica i sanitària o atencions a la tercera edat.
- La prestació directa de serveis d'assistència mèdica, sanitària o d'atencions a la tercera edat. - Construir, adquirir, organitzar o posar a disposició d'altres persones o entitats aquells elements que siguin útils per a l'assistència mèdica i sanitària de la població. - Concedir ajudes gratuïtes a persones o col·lectius econòmicament necessitats per contribuir a l'atenció de les despeses de la seva assistència sanitària. - Organitzar o contribuir a l'organització de congressos, cursos, simpòsiums, concedir ajudes a les publicacions de llibres etc…relacionats amb l'objectiu fundacional.
Joan Prats i Roca, Josep Morera Claramunt, Josep Palmés Comablia, Margarida Pintó i Colom
2.809.982,90 €