Curs ‘De dins cap enfora: la memòria d’activitats per arribar a més públics’

Has tingut mai la sensació de no saber què posar a les xarxes socials? De deixar dies en blanc per manca de continguts? De publicar qualsevol cosa per no tenir tan abandonades les xarxes? Publicar sense estratègia ens porta a aquestes situacions. Una bona planificació de continguts ens ajuda a tenir un discurs coherent, que ens porti als objectius marcats, a tenir la constància que demanen els algoritmes, i a sobre ens fa estalviar temps!

• Aprendre a planificar continguts de manera alineada amb els objectius
• Descobrir com guanyar temps i qualitat en la feina gràcies a la planificació
• Aprendre a fer una planificació mensual de tots els continguts que fem i sistematitzar la planificació al llarg de l’any
• Descobrir trucs per simplificar-nos la feina, tipus de continguts que ens facilitaran tenir publicacions fresques i amb constància

A qui s’adreça?

A totes aquelles persones de la fundació que fan tasques de creació i publicació de continguts en canals digitals: xarxes socials, web, intranet, newsletter, whatsapp, etc…

Docent: Sílvia Llombart (La Sembra)

Curs: Aprèn a planificar continguts per guanyar temps i coherència en el relat

Benvingut/da al curs titulat “Aprèn a planificar continguts per guanyar temps i coherència en el relat”. Aquest curs està dissenyat per ajudar-te a adquirir les habilitats necessàries per planificar i estructurar continguts de manera eficient i coherent, amb l’objectiu de guanyar temps i crear un relat consistent i cohesionat.

Durant aquest curs, explorarem diverses estratègies i tècniques per planificar continguts de forma efectiva. Aprendràs com establir una estructura sòlida per al teu relat, identificar els temes i els punts clau, i organitzar-los de manera lògica i coherent. També explorarem com establir un fil conductor que mantingui la coherència en tot el teu contingut i com desenvolupar idees principals i secundàries per enriquir el teu relat.

A més, treballarem en l’ús de ferramentes de planificació com ara els mapes mentals, els esquemes i les llistes de verificació. Aprendràs com utilitzar aquestes eines per visualitzar i organitzar les teves idees, així com per identificar possibles mancances o incoherències en el teu relat. També explorarem l’ús de calendari i horaris per a establir un pla de treball efectiu i assegurar-te que compleixes amb els terminis establerts.

Mitjançant exercicis pràctics i exemples concrets, tindràs l’oportunitat de posar en pràctica les tècniques i les estratègies que aprendràs durant el curs. Això et permetrà millorar la teva capacitat de planificació i guanyar temps a l’hora de crear continguts coherents i ben estructurats.

Aquest curs està dirigit a professionals que treballen en àmbits creatius com ara escriptors, redactors, periodistes, bloguers o professionals del màrqueting de continguts. Siguis un principiant o tinguis experiència prèvia, aquest curs et proporcionarà les eines i els coneixements necessaris per a millorar la teva planificació de continguts i aconseguir un relat més fort i coherent.

Estem emocionats de tenir-te aquí i esperem que aquest curs sigui una experiència enriquidora i inspiradora per a tu. Prepara’t per aprendre les tècniques i les millors pràctiques per planificar continguts de manera eficient i crear un relat coherent i atractiu. Benvingut/da i comencem!