FUNDACIÓ CHAMPAGNAT

Direcció:
Llorenç Claramunt Goya
Història:
Des de la seva constitució el 1991, la Fundació s'ha dedicat a cercar mecanismes per finançar la tasca educativa de les escoles maristes perquè puguin enfrontar-se als reptes de l'educació. Un valor fonamental d'aquesta educació és la sensibilitat i el compromís amb la solidaritat, l'altre gran àmbit de promoció.
Fundadors:
Ramon Benseny Beso, Félix Ramon Rodríguez Andrés, José Luis Gorría Garce, Luis Gonzaga Serra Llansana, Jesús Moral Barrio, Emili Turú Rofes, Pablo Fornells Sala, Antoni Salat Noguera, José María Guilemani Casademón, Francisco Javier Lasala Pardo, Francesc Seuba Trullás i Eduard Berloso Ferrer.
Promoure la millora de la qualitat educativa, especialment mitjançant la formació permanent del personal dels centres maristes de Catalunya, com també la formació, la instrucció i l'educació en tots els seus aspectes.
Jaume Parés i Casellas (President), Mireia Ferran i Pérez (Secretària no patró), Francesc Xavier Giné i Armella (Tresorer), Lara Aragonés Ortiz (Vicepresidenta), Araceli Lázaro Aparicio (Vocal), Carlos Freire Venegas (Vocal), Florenci Bové Marcé (Vocal), Gabriel Villa-Real Tapias (Vocal), Jordi Grau Ramió (Vocal), Màxim Muñoz Duran (Vocal)
Pressupost anual:
Any pressupost: