FUNDACIÓ AJUDA I ESPERANÇA

932020260
1987-11-26
canònica
Ministerio de Justicia (Registro de Entidades Religiosas)
Espanya
Zoraida Benzal
Enric Morist
El Telèfon de l'Esperança de Barcelona, en la seva segona etapa, ja porta 19 anys de servei, les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any. Des de l'any 1969 fins al 1986 va funcionar amb direcció del seu fundador, Mn. M. Àngel Terribas i Alamego (acs).
Enric Mundó i Marcet, Agustí Viñas i Rexach, Joan Castelló i Puig, Xavier Sala Gaudier, Agnés Reies i Piqué, Loreto Mundó i Domínguez, Montserrat Español i Dotras, M. Carmen Romero i Truñó, Javier Soler i Gago, Dolors Salat i Torras i Salvador Ferrán i Pérez.
Promoure i fomentar, sense ànim de lucre, el servei del Telèfon de l'Esperança de Barcelona, i donar-hi suport.
Rosa Navas Albareda (Presidenta), Ramon Tous Quintana (Vicepresident), Javier Martínez Gómez (Secretari), Pedro Barceló Julià (Tresorer), José Enrique Armengou Orús (Vocal), Esperança Esteve Ortega (Patrona delegadal), Ana Gónzalez Rodríguez (Vocal), Josep Herrero Casanovas (Vocal), Nekane Navarro Rodríguez (Vocal), Mireia del Pozo Farreras (Vocal), Joan Maria Terribas Sala (Vocal), Cristina Moreno (Vocal)
Coordinadora Catalana de Fundacions, Federació Catalana de Voluntariat Social
112.690,00 €