FUNDACIÓ ARTUR MARTORELL

1982-09-17
Montserrat Ramos Pagans
Montserrat Ramos Pagans
Constituïda el 27 d’octubre 1969 per Maria Codina i Relats, vídua d’ Artur Martorell i Bisbal ;el 1970 fou aprovada pel Ministerio de Educación y Ciencia i el 17 d’agost de 1982 va ser transferida a la Generalitat. Trobem els orígens el 1965 a l’entorn de persones i escoles que treballen conjuntament per l’educació a tot Catalunya.
Maria Codina.
Contribuir a la formació dels professionals de l’educació . Ajudar professionals per la renovació de l’escola. Ajudar entitats que treballin per la millora de l’educació. Fomentar l’estudi i la recerca de temes educatius i els seus problemes en tots els seus nivells.
Irene Balaguer i Felip (Representant Associació De Mestres Rosa Sensat), David Altimir Sans (Representant de l'Associació de Mestres Rosa Sensat), Josep Fernández Quiles (Representant de l'Associació de Mestres Rosa Sensatl), Per dessignar (Representant Diputació De Barcelona), Sara Blasi i Gutierrez (Vicepresidenta), Josepa Gomez Bruguera (Vicesecretària), Joaquim Ferré Purroy (Vicetresorer), Josep Martorell i Codina (Vocal), Neus Sanmartí i Puig (Vocal), Pilar Figueras i Bellot (Vocal)
Coordinadora Catalana de Fundacions, ASSOCIACIÓ DE MESTRES ROSA SENSAT
140.000,00 €