FUNDACIÓ ECHEVARNE

1993-07-02
Espanya
Montserrat Orriols Orriols
Marc Isamat Riviere (Director Científic)
Gerència:
Montse Orriols Orriols
La Fundació Echevarne va néixer l'any 1993 a partir de la iniciativa del Dr. Fernando Echevarne, com a homenatge i agraïment al treball i l'esforç de totes les persones que dia rere dia ens han permès créixer i avançar en el camp de l'analítica.
Laboratoris Echevarne
De naturalesa investigadora científica: promoció, realització i finançament d'estudis i investigacions clíniques i experimentals dins el camp de les ciències de la salut, a la mateixa Fundació o en altres centres
Alfonso Echevarne Santamaría (vocal), Belén Echevarne Santamaría (Vocal), Camino Echevarne i Santamaria (Vocal), Eladio Bustamante Bricio (Vocal), Fernando Echevarne Florence (President), Fernando Echevarne i Santamaría (Vocal), Manuel Arroyo i Fernández (Vocal), Margarita Santamaría Ariño (Vocal), Màrius Foz i Sala (Vocal), Miquel Roca i Junyent (Vocal), Natividad Plana i Vilimelis (Vocal), Santi Saumell Lladó (Secretari), Xavier González Mestre (Vocal), Xavier Roca Ferrer (Vocal)
Coordinadora Catalana de Fundacions, Instituto Valenciano de Fertilidad, Fundación Científica de la Asociación Española Contra el Cáncer, Fundació Bosch i Gimpera-Universitat de Barcelona, Fundació Catalana de Gastroenterologia, Fundació Pi i Sunyer, Fundación Universidad y Empresa - Universitat de les Illes Balears, Funación Irmâo José Otâo (Brasil), Coordinadora Catalana de Fundacions, M.D. Anderson Cancer Center (Houston, EEUU), The Burnham Institute - La Jolla Cancer Research Foundation (La Jolla, EEUU), Laboratori de Patologia Estructural i Molecular - Hospital Germans Trias i Pujol (Badalona, Barcelona), Servei d’Anatomia Patològica - Hospital Universitari de la Vall d’Hebron, Departament d’Hematologia - Hospital Clínic de Barcelona, Departament de Bioquímica, Facultat de Ciències Químiques – Universitat de Barcelona, Facultat de Farmàcia – Universitat de Barcelona, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Internacional de Catalunya, Universidad de Verano de la Universidad Complutense de Madrid, El Escorial, Universidad John F. Kennedy (Argentina), Agencia Española de Cooperación Internacional, Instituto Serrate.Medical Forum, Barcelona, Generalitat de Catalunya, Col•legi de Metges de Lleida, Federación Española de Asociaciones de síndrome X Frágil i la resta d’Associacions de la SXF de tota Espanya, University of California Medical School a Davis, EUA., FIMABIS (Fundación Pública Andaluza para la Investigación de Málaga en Biomedicina y Salud), Hospital Parc Taulí de Sabadell (Barcelona), Associació per a Vèncer l’Autisme i Trastorns del Desenvolupament (AVA), Departament de Fisiologia Animal de la Facultat de Biologia de la Universitat Autònoma de Barcelona, Fundació per a la Fibromiàlgia i la Síndrome de Fatiga Crònica, Institut de Medicina Preventiva i Personalitzada del Càncer (IMPCC), Fundació Talita, Intitut d’Investigacions Biomèdiques de Bellvitge (IDIBELL).
12.000,00 €