FUNDACIÓ LaFACT, FACTORIA SOCIAL DE TERRASSA (FUNDACIÓ ANTIGA CAIXA TERRASSA)

FUNDACIÓ LaFACT, FACTORIA SOCIAL DE TERRASSA (FUNDACIÓ ANTIGA CAIXA TERRASSA)
Rambla d'Egara, 340
Terrassa
Vallès Occidental
Àmbit Social • Cultura
2013-06-19
Civil
María José Martínez
Gerència:
Ramon Flo
LaFACT, Factoria Social de Terrassa, és la continuadora de l'Obra Social de la desapareguda Caixa Terrassa.
LaFACT, Factoria Social de Terrassa, és una factoria de transformació social i cultural que treballa per oferir oportunitats en els àmbits de la gent gran (LaFACT Gent Gran), les persones amb discapacitat intel·lectual (LaFACT Fupar) i la cultura (LaFACT Cultural). Una factoria amb un model socioempresarial (LaFACT Socioempresa) que té com a objectiu la generació de recursos per seguir realitzant projectes socials i culturals.
Xavier Queralt (CECOT) (President), Maria Vidal (Il.lustre Col.legi d'Advocats de Terrassa) (Vicepresidenta), Ana maria Santaulària (Associació Acondicionament Terrasenc) (Secretària), Núria Marín (Ajuntament de Terrassa) (Vocal), Marià Galí (Cambra de Comerç i Indústria de Terrassa) (Vocal), Miquel Font (Cambra de la Propietat Urbana de Terrassa) (Vocal), Ricard Cima (Institut Industrial de Terrassa) (Vocal), Montserrat Pujals (Fundació Busquest de Sant Vicenç de Paül) (Vocal), Jaume Ribera (Vocal), Josep Casajuana (Vocal)