FUNDACIÓ GALATEA

2001-03-26
M. Teresa Subirana i Magarolas
Dr. Antoni Calvo Lopez
Es va crear amb la finalitat d'actuar en benefici de la salut dels metges i d'altres professionals de la salut, atès que assolir el benestar d'aquests es considera clau, perquè un metge amb un bon equilibri psicoemocional podrà ajudar millor els seus pacients a superar els patiments, i també per fomentar estratègies d'autoprotecció de la salut dels metges davant de factors de risc per a l'exercici de la seva professió.
Consell de Col·legi de Metges de Catalunia
Promoure els estils de vida saludables entre els professionals de la salut. Prevenir les malalties evitables entre els professionals de la salut. Procurar que quan els professionals de la salut estiguin malalts rebin l'assistència adequada.
Dr. Miquel Vilardell Tarrés-Col·legi Oficial de Metges de Barcelona (President), Sr. Ignasi Pidevall Borrell-Col·legi Oficial de Metges de Barcelona (Secretari), Dr. Carlos Ignacio Querol Vela-Col·legi Oficial de Metges de Barcelona (Vicepresident), Dr. Josep Maria Benet Martí-Col·legi Oficial de Metges de Barcelona (Vocal), Dra. Gracia Ferrer Codinachs-Col·legi Oficial de Metges de Barcelona (Vocal), Dra. Leonor Ancochea Serraïma-Equip d'Atenció Primària Dreta de l'Eixample (Vocal), Dra. Roser Garcia Guasch-Col·legi Oficial de Metges de Barcelona (Vocal), Sr. Joan Conesa Garrido-Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (Vocal)
1.032.899,00 €