FUNDACIÓ JOVE ORQUESTRA NACIONAL DE CATALUNYA (JONC)

FUNDACIÓ JOVE ORQUESTRA NACIONAL DE CATALUNYA (JONC)
Padilla, 155
Barcelonès
Correu electrònic:
Lloc web:
Àmbit Social
1999-11-22
civil
Generalitat de Catalunya
Àmbit geogràfic:
Espanya
Persona de contacte:
Montserrat Cortiella
Direcció:
Antoni Pallès i Riera
Història:
La Jove Orquestra Nacional de Catalunya neix el setembre de 1993 amb el nom de Jove Orquestra Simfònica de Catalunya (JOSC). L'any 1999 es constitueix la Funadació JONC per aglutinar el nombre creixent d'iniciatives que en el seu si van prenent forma.
Fundadors:
Josep Xavier Hernández i Moreno, Jordi Vilajoana i Rovira, Lluís Vila d'Abadal i Serra, Rosa Ma. Girbau i Vila, Josep Roda i Batlle, Joana Danés i Vargas, Josep Ma. Busquets i Galera, Anna Ricci i Giraudo, Nuria Sampere i Comas, Dolors Pallarés i Castelló, Esteve Costajussà i Relat (president de Joventuts Musical de Catalunia) Josep Pons i Viladomat (Director Artístic de la JONC)
La Fundació té com a objecte fundacional la promoció i suport, sense afany de lucre, de totes les iniciatives i activitats relacionades amb l'ensenyament de la música i la formació de joves músics amb vocació professional.
Irene Rigau i Oliver (President), Albert Bardolet Mayola, Alfons Pérez Martin, Brauli Duart i Llinares, Emili Pons i Carrera, Joaquim Garrigosa Massana, Jordi López Roig, Maria Serrat Martin, Melcior Arcarons Rua
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Associació Española de Orquestas Sinfónicas (AEOS) Asociación Española de Jovenes Orquestas (AEJO)
Pressupost anual:
690.470,00 €