FUNDACIÓ LLARS DE L’AMISTAT CHESHIRE

Direcció:
Dr. Josep Ma. Colon
Història:
La fundació va iniciar la seva tasca lligada a la associació Conex, per tal d'estendre els seus ajuts a les persones amb greus problemes d'habitatge. Posteriorment s' ha desvinculat de la associació, i està en proces de canvi de nom per Llars Compartides.
Fundadors:
Dr. Mariano Supervía Ramiz, Sra. Merçè Escrigas Bergua, Sra. Carmen Gil de Biedma Alba, Sra. Margarita Valls.
Treballar amb un equip de voluntaris per tal de prestar una bona part dels serveis necessaris per desenvolupar els objectius de la Fundació. Afavorir ne la seva formació. Facilitar que altres entitats amb objectius semblants puguin beneficiar-se de les nostres experiències. Crear una xarxa que faciliti el contacte entre persones amb problemes d'habitatge i propiciar que puguin conèixer-se per tal de formar un grup estable.
Xavier Matas (President), Josep Navarro (Tresorer), Mercè Escrigas (Vicepresidenta), Alfredo briales (Vocal), Joan Busca (Vocal), Lluís Ibanez (Vocal), Rosa Sensat (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Federació Catalana d'Esports de Minusvàlids Físics, Associació de Disminuïts Físics de Sant Feliu de Llobregat, Leonard Cheshire International, Federació ECOM, Federació Catalana de Voluntariat Social.
Pressupost anual:
8.706.188,28 €